19 Haziran 2011 Pazar

Değerlendirme ve Düzeltme

Dersin girişinde soru cevap tekniği ile öğrencilerin hazırbulunuşluk düzeyi tespit edildi. Daha sonra belirlenen materyaller ile beraber ağırlıklı olarak sunuş tekniği kullanılarak ve belirli aralıklarla yine soru cevap tekniği kullanılarak dersi aktarma ve dönüt alınmaya çalışıldı. Öğrencilerin anlatılan konuyu daha iyi kavrayabilmeleri açısından maliyeti düşük tablolarla günlük hayat ile ilişkilendirmeleri sağlandı. Her öğrencinin somuttan soyuta, yakından uzağa ilkesi ile  örneklendirme yapmaları sağlandı. Dersin sonunda sınıfın çoğunun konunun temel özelliklerini kavradığı belirlendi. Dönüt amaçlı kullanılan çoktan seçmeli sorularda öğrencilerin %70’inin başarılı olduğu tespit edildi.öğrenme seviyesi düşük öğrencilere süre yeterli olmadığından farklı öğretim yöntem ve tekniği uygulanamadı

1 yorum:

  1. hedefleriniz yazarken bir kaynaktan faydalanmanız iyi olur..ayrıca modelin aşamalarını maddeler halinde yazabilirsinz..bir de süreç değerlendirmesi yapmanız daha sağlıklı olur diye düşünüyorum..(ahmet H)

    YanıtlaSil

hücre

hücre
hürenin organelleri