19 Haziran 2011 Pazar

Öğrenci Katılımı

Belirlenen konuda öğrenci katılımını sağlamak için öğrencilerin dikkatini çekmek ve derse güdülemek için sınıfa bir domates ve patates ile girdim. Burdaki amaç hücre ve organellerinin domatesin ve patatesin olduğu gruplara yerleştirmek ve öğrencilerin derse katılımını sağlamaya çalışmaktı. Bu iki sebzenin materyal olarak kullanılması ile bütün öğrencilerin katılımı sağlanmıştır. Daha sonra soru cevap tekniği ile günlük hayatta çok karşılaştıkları canlılarda bulunan hücre ve organellere dikkat çekmeye çalıştım.Belli iki grup oluşturarak oyun tekniği ile öğrencilere kendilerine bir sebze veya bir meyve simi bulmalarını istedim. Aynı hücre ve organelleri taşıyanların aynı gruplara yerleşmelerini eğlenceli bir şekilde sağlamaya çalıştım. Nitekim bütün öğrencilerin aktif bir şekilde derse katılımını sağladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hücre

hücre
hürenin organelleri